آغاز جشن «احسان و نیکوکاری» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: امسال جشن احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند با شعار توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران، خیران و مردم خیراندیش استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشن آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج با این نهاد همکاری خواهند داشت، تصریح کرد: این جشن از امروز، ۱۴ اسفند در سطح مدارس استان مرکزی با نواختن زنگ احسان و نیکوکاری آغاز و تا ۱۶ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: پایگاه‌های احسان و نیکوکاری نیز در روزهای  ۱۵ و ۱۶ اسفند با همکاری بسیج در سطح شهرها و روستاهای استان و محل‌های برگزاری نماز جمعه جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر خواهد بود.

ولیئی اظهار کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم خیراندیش استان مرکزی یک‌میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کردند که پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی درست این رقم امسال به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۰ درصد از خانوادهای استان مرکزی از خدمات کمیته امداد حضرت امام(ره) بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد:  ۵۳ درصد از خانواده‌های استان نیز به این افراد تحت پوشش کمک می‌کنند که بیش از ۹۰ درصد از این تعداد مشترک صندوق‌های صدقه کمیته امداد امام(ره) هستند.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.