تاکید فرماندار شهرستان محلات بر همکاری شایسته با اصحاب رسانه

فرماندار شهرستان محلات گفت: همکاری و مساعدت شایسته مسئولان با اصحاب رسانه یکی از وظایف آنها است و مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات مکلف به همکاری با خبرنگاران هستند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، سید احمد سجادی در نشست اصحاب رسانه شهرستان محلات به منظور بررسی مشکلات آنها در پی انتشار نامه اعتراضی از سوی این قشر و خودداری از پوشش جلسات سطح شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم دارند.

وی تصریح کرد: تخصصی نبودن روابط عمومی ادارات به علت کمبود نیرو یکی از مشکلات مهم است و این در حالی است که انتشار مناسب اخبار نقش مهمی در آرامش بخشی و امید بخشی به مردم جامعه دارد و مسئولان روابط عمومی و روسای ادارات باید در این مسیر گام بردارند.

فرماندار محلات با تایید گلایه های خبرنگاران بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود به زودی جلسه ای با مسئولان روابط عمومی ادارات برگزار می شود و کارشناسانی از حوزه روابط عمومی نیز به جلسه دعوت خواهند شد، همچنین سه کلاس آموزشی برای مسئولان روابط عمومی ادارات در سال جاری برگزار می شود تا ضعف برخی روابط عمومی ها برطرف شود.

سجادی خاطر نشان ساخت: در جلسه آتی با مسئولان روابط عمومی ادارات مشکلات پیش روی خبرنگاران بررسی می شود و در صورت نیاز با مدیران ادارات نیز جلسه ای برگزار و تحکمی با آنها برخورد خواهد شد تا مشکلات پیش روی خبرنگاران مرتفع شود.

وی گفت: اعتقادی به محدودیت در ارائه آمار و اطلاعات به جز در مواردی خاص ندارم و پس از پرس و جو از مقامات استانی محدودیت مدیران دستگاه های شهرستان برای انجام مصاحبه را مشخص و به جز این دسته مابقی مدیران مکلف به همکاری با خبرنگاران هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.