معاون سیاسی و امنیتی استانداری: سیاست اقتصادمقاومتی به پیش زمینه های قوی فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد

به گزارش مرکزی دیلی، ˈشکرالله حسن بیگیˈ روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: راهبردهای تبیین شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، نسخه ای کارآمد و کاربردی در ترمیم معضلات اقتصادی کشور است که با مشارکت آحاد مردم و نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی، تقویت وجدان کاری و باروری استعدادها محقق می شود.

وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب ، در سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام، اهداف بلندی را برای کشور ترسیم کرده اند که در سالهای گذشته تحقق این هدفهای عمیق درحد انتظار نبوده و باید با گامهای حساب شده کاستی ها و عقب افتادگی ها جبران شود.

وی بیان کرد: سیاستهای اقتصاد مقاومتی یکی ازبرنامه های مهم و اثرگذار در حوزه پیشبرد اهداف توسعه ای بلند مدت نظام است که تصمیم سازان ارشد و میانی باید برای تحقق هرکدام از آنها با برنامه های فرهنگی حساب شده لایه های اجتماعی را آگاه و همراه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: ضریب تضمین برنامه های اقتصاد مقاومتی با اصلاح رفتار و شیوه های زیست و فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی نادرست تکمیل می شود و در این حوزه رسالت سنگینی بر عهده متولیان فرهنگی و اجتماعی و رسانه ها است.

حسن بیگی بیان کرد: همایش راهبردهای اقتصاد مقاومتی هفته آتی با حضور کارشناسان خبره و ارشد کشوری در استان مرکزی برگزار می شود و هدف از این گردهمایی تضارب آرا و تبیین سند کاربردی وبهره گیری از قابلیتهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: درشرایطی که کشور با تحریم و فشارهای اقتصادی روبرو است، اقتصاد مقاومتی به معنای اتکای واقعی به ظرفیتهای فکری و مادی و انسانی و هدایت سرمایه ها در مسیرتولید ثروت و علم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.