دستگیری جاعلان حواله های فروشگاهی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ ˈرضا احمدی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای این باند جاعل که با نظارت و ردیابی های کارآگاهان شناسایی شدند، با مراجعه به فروشگاههای تعاونی مصرف اقدام به جعل اسناد معامله و کلاهبرداری می کردند.

وی توضیح داد: دستگیری این افراد با شکایت نماینده یکی از فروشگاه های تعاونی مصرف شهر اراک با استناد به برگه قضایی، در پلیس آگاهی استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که به عنوان سرنخ تحقیقات پلیسی دنبال شد.

رییس پلیس آکاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نماینده فروش تعاونی مصرف در اظهارات خود به ماموران انتظامی خبر از عدم تطابق برخی حواله های خریداران فروشگاه با اسناد معتبر کاری داد که به عنوان پرونده جعل در زیر ذره بین پلیس قرار گرفت و در مرحله نخست کارشناسی روی حواله های ارائه شده، جعلی بودن تعدادی از آنها محرز شد.

سرهنگ احمدی بیان کرد: اقدامات کنترلی پلیس به صورت غیرمحسوس در سطح فروشگاههای تعاونی مصرف آغاز شد و موارد مشکوک ردیابی شد.

وی ادامه داد: با تماس تلفنی از یکی از فروشگاه های تعاونی مصرف اراک کارآگاهان به محل اعزام شدند و شخص مورد نظر را حین خرید شناسایی و به دام انداختند.

سرهنگ احمدی توضیح داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های خود اعتراف کرده که برگه حواله جعلی را با همدستی یکی از دوستانش تهیه و اقدام به خرید از فروشگاه های تعاونی می کرده است .

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم نیز توسط پلیس دستگیر و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.