سلیمی:مجلس آمادگی ساماندهی وزارتخانه علوم را دارد

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به انتخاب فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: آقای فرهادی از تجربه لازم برخوردار است و امیدواریم بتواند با پاسخ‌دهی مناسب به سوالات نمایندگان مجلس، رای اعتماد را از مجلسی‌ها بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس آمادگی دارد که هر چه سریع‌تر وزارتخانه علوم را سامان دهد، تصریح کرد: البته یک سری مسائل ریز و درشت وجود دارد که باید در کمیسیون‌ها پاسخ داده شود تا وزارت علوم صاحب مدیریتی منسجم شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی هر چند در حیطه اصلاح‌طلبان  تعریف می‌شود، اما در مجموع اصلاح‌طلب خوش فکری است و رفتارهای نامتعارف از این وی کمتر مشاهده شده است.

سلیمی با اشاره به عدم گرفتن رای اعتماد وزاری پیشنهادی قبلی گفت: دولت تاکنون گزینه قوی و بی‌حاشیه‌ای را پیشنهاد نکرده و وزاری پیشنهادی دارای حاشیه بودند به همین دلیل مجلس به آنها رای اعتماد نداد.

این مسئول افزود: حضور در جریان فتنه، ضعف مدیریتی و نداشتن برنامه قوی از عمده‌ترین دلایلی بود که مانع دادن رای اعتماد مجلسی‌ها به وزاری پیشنهادی دولت شد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره یک وزارتخانه را نمی‌توان به افرادی ناتوان سپرد، خاطرنشان کرد: کسانی که سر در آبشخور جریان فتنه داشته و یا عضو گروه‌های افراطی هستند نباید به وفور و همچون ستارگان آسمان در دولت اعتدال جایی داشته باشند، مجلس اجازه نخواهد داد کسانی که مشارکتی هستند در دولت به کار گرفته شوند.

سلیمی با بیان اینکه احتمال می‌رود دولت با پیشنهاد چنین گزینه‌هایی به دنبال مظلوم‌نمایی باشد، عنوان کرد: آقای آشنا در آستانه رای اعتماد در همه دفعات به مجلس توهین می‌کند که این گزینه رای نیاورد، چرا این کار را می‌کنند، برای اینکه می‌خواهند مظلوم‌نمایی کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.