افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی به ۴۶۰ کانون

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سهمیه این استان در بحث تاسیس کانون ۵۰ باب بوده است که از این تعداد ۲۲ کانون تأسیس شده و ۲۸ کانون دیگر نیز تا پایان سال تأسیس می‌شود.
وی با بیان اینکه این تعداد کانون به‌مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی در مساجد شهری و روستایی استان تأسیس می‌شود، افزود:‌ در روز برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۸اسفند به‌طور نمادین مجوز ۲ کانون به مسئولان آن‌ها اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری اظهارکرد:‌ با توجه به تبیین سند فرهنگی روستایی در استانداری مرکزی و رویکرد ستاد به تإسیس کانون در روستاها و مناطق محروم امسال اکثر کانون‌ها در مساجد روستاهایی که قابلیت داشته باشند تأسیس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با تأسیس ۵۰ کانون، تعداد کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان مرکزی به ۴۶۰ کانون افزایش می‌یابد، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، نقش بسزایی در استفاده بهینه از ظرفیت‌های مسجد دارند و می‌توان از کانو‌ن‌ها به‌عنوان اماکنی برای رشد فرهنگی جامعه نام برد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در پایان  از برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۸اسفند با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، و جمعی از مدیران استانی برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.