تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محسن رحمتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ستاد از کمیته‌های تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار، کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات، کمیته هماهنگی بین دستگاه‌های عضو، کمیته فرهنگسازی و برنامه‌ریزی سفر و کمیته پشتیبانی و مالی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اعضای این ستاد متشکل از استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دادگستری، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما و راه و شهرسازی است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی با بیان اینکه این ستاد با توجه به مصوبه هیئت وزیران در زمینه هماهنگی‌های سفر و ارایه خدمات بهتر سفر به هموطنان تشکیل شده است، خاطرنشان ساخت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران و عضویت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده است.

رحمتی برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره‌گیری از توان و امکانات سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد به ویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری را از مهمترین وظایف این ستاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان دبیر این ستاد برنامه‌های لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی تدوین کرده است، ادامه داد: این ستاد می‌کوشد در ایام نوروز بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی بیان داشت: استان مرکزی در حوزه گردشگری قابلیت‌های بسیاری دارد که ایام نوروز بهترین زمان برای معرفی این قابلیت‌ها است و باید از آن نهایت بهره را برد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.