گشایش سومین همایش ملی ضرورت تحول درنظام اداری ایران در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این همایش دو روزه که با حضور صاحب نظران، اندیشمندان، مدیران دستگاههای اجرایی ،اساتید و دانشجویان در سالن همایشهای فارابی شهرک دانشگاهی دانشگاه آزاد اراک برگزار می شود ، نگاه علمی به مقوله نظام اداری ، بررسی چالش ها و فرصتهای پیش روی نظام اداری ایران و تلاش در جهت سلامت این نظام از مورد بحث وتبادل نظر قرار خواهد گرفت .

استاندار استان مرکزی در سخنانی در آیین گشایش این همایش گفت: اصلاح نظام اداری و مدیریت دولتی در کشور نیازمند یکپارچه سازی چشم انداز های برنامه محور با بازده های زمانی بلند مدت است.

ˈ محمد حسین مقیمی ˈ ادامه داد: اجرا و استقرار نظام اداری نیازمند عزم ملی و مشارکت کارکنان دستگاههای اجرایی است.

وی بیان کرد: مهمترین هدف تحول در نظام اداری توانمند سازی نظام مدیریت و ایفای بهینه نقش دولت در سازو کارهای اداری است و درواقع انطباق نقش های و قابلیتهای نظام اداری در گرو تحولی تاثیرگذار است.

مقیمی اظهار کرد:جذب نیروهای حرفه ای،پرهیز از گزینش های سلیقه ای و لزوم توجه به آموزش نیروی انسانی از مهمترین شاخص های مهم در تحول نظام اداری است .

استاندار استان مرکزی بیان کرد: نهادینه کردن وجدان کاری و انضباط اجتماعی در فرایند نظام اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مقیمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان یکی از واحدهای پیشتاز حوزه آموزش در غرب کشور باید با ایجاد حلقه ارتباط با صنایع و هماهنگی بیشتر در تولید مولد ضمن تربیت نیروی انسانی ماهر به ساماندهی وضعیت اشتغال در استان نیز کمک کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز در سخنانی گفت: ۷۹ مقاله با موضوع فرآیند تحول در نظام اداری به دبیرخانه این همایش ارسال که پس از بررسی ۲۳ مقاله به بخش پایانی راه یافت.

دکتر ˈ علیرضا نظام آبادی ˈ ادامه داد: این همایش با هدف افزایش کارآمدی نیروی انسانی و شناسایی ساز و کارهای تحول در نظام اداری گشایش یافته است.

او اظهار کرد: هدف گذاری در نظام اداری به یک برنامه استراتژیک بلند مدت نیاز دارد که نخبگان و دانشگاهیان به عنوان راهبران اصلی نقشی بسزا در استمرار آن دارند.

همایش ملی چالش ها و ضرورتهای نظام اداری ایران بعداز ظهر فردا با تجلیل از پدید آورندگان مقالات برتر به کار خود پایان می دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.