شرکت مخابرات استان مرکزی دربحث بهره وری رتبه دوم کشور را کسب کرد

به گزارش مرکزی دیلی، ˈمسعود مشیدیˈ دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیر مخابرات شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سیاست های شرکت مخابرات استان مرکزی همواره بر اصل افزایش کیفیت خدمات مخابراتی استوار بوده و برهمین اساس رتبه چهارم کشوری در بخش دیتا را نیز به خود اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در حال پوست اندازی از بخش دولتی به خصوصی است، افزود: این شرکت امسال سعی کرده با نگاهی جدیدواقتصادی وباانجام فعالیتهای مطلوب، تبلور حماسه اقتصادی را با آمار مستند و افزایش رضایتمندی مشتریان به تصویر بکشد.

مشیدی، مخابرات را یک بنگاه خدماتی ، اقتصادی، تجاری و بازرگانی خواند و گفت: این شرکت می کوشد با کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها، بهره برداری و استفاده از نیروهای توانمند و به کارگیری سرمایه گذاران و تاثیرات کارآمد، سود سهامداران را افزایش دهد.

وی همچنین گفت: شرکت مخابرات استان مرکزی در بخش توسعه سیستم های نرم افزاری و ارزش افزوده نیز برای نخستین بار در کشور موفقیت های چشمگیری بدست آورده است و بزودی در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی از این طرح ها پرده برداری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در آیین تودیع و معارفه که با حضور کارکنان اداره مخابرات شهرستان دلیجان انجام شد، از خدمات ˈاسماعیل جلالیˈ رییس قبلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی و ˈعلیرضا نجفیˈ به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.