تاکید استاندار مرکزی بر پیگیری مسائل و مشکلات مطبوعات استان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری مرکزی، محمد حسین مقیمی در این نشست بر رعایت عدالت در رسانه ها تاکید کرد و افزود: اگر رسانه ای در اطلاع رسانی عدالت را رعایت کند مردم اقبال بیشتری به آن خواهند داشت و از آن پشتیبانی خواهند نمود، در غیر این صورت مردم بخوبی واکنش خواهند داد که نمونه بارز آن در سالهای گذشته اتفاق افتاده است.

ایشان با تاکید به رعایت عدالت از سوی دولت، گفت: سیاست دولت برخورد یکسان با همه مطبوعات است چه آنهایی که حامی دولت اند و چه منتقدین و دولت از انتقاد ها در راستای توسعه کشور استقبال می کند و اگر در دستگاههای  اجرایی استان غیر از این است حتماً منتقل کنید.

وی درخصوص بحث انتشار آگهی شرکتها و سازمانها با تاکید بر بومی سازی این موضوع، گفت: اگر آگهی ها مربوط به استان است حتماً می بایست از نشریات محلی استفاده شود و در راستای اجرای آن از همه ابزارهای اداری و قانونی استفاده خواهد شد.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود از مطبوعات استان خواست تا در راستای حل مشکلات فرهنگی، آلودگی هوای شهر اراک، حمایت از سرمایه گذاری در استان، تاکید به حضور بیشتر صنایع در مسائل اجتماعی و شهری و … به دولت کمک کنند.

یکسان برخورد کردن در توزیع آگهی ها، پیگیری سهم استان از یارانه نقدی مطبوعات، تاکید به مدیران بر عدم شکایت از رسانه ها، خرید نشریات محلی از سوی دستگاهها، پیگیری حل مکان برای نشریات، بازدید از مطبوعات، پیگیری مسکن خبرنگاران و … از دیگر بخشهای مهم و مورد تاکید استاندار در این دیدار بود.

یادآور می گردد در این نشست که حدود  ۱۰۰ نفر از مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات و خبرگزاریهای استان، معاونین استاندار و همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند، حدود ۲۰ نفربه نمایندگی مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.