آصفری:ابلاغیه اقتصاد مقاومتی نقشه راه عبور از تحریم ها است

به گزارش مرکزی دیلی ، ˈمحمد حسن اصفریˈ در گفتگوی اختصاصی با ایرنا افزود: تنها راه برون رفت و خنثی سازی تحریمها تکیه بر داشته های داخلی و ایستادن بر روی پای خود است که رهبر معظم انقلاب بدرستی و با هوشمندی در ابلاغیه اقتصاد مقاومتی بر ان تاکید داشته اند.

وی بیان کرد: تحریم های اعمال شده علیه ایران ناجوانمرادنه و مغایر با تمامی قواعد و معاهده های حقوق بشر و بین المللی است و ملت ایران با اعمال این تحریمها و موضع گیریهای ضدو نقیض امریکایها این نکته را بار دیگر تجربه کرد که نظام سلطه در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست و باید با تدبیر و باروری استعدادها با قوت برای بی نیازی کشور در سایه اقتصاد مقاومتی بکوشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روحیه و روال به فعلیت رساندن توانمندیها و منابع کشور و کاهش وابستگی به غرب باید در تمامی سطوح نظام جاری شود و مجلس در تصویب قوانین، دولت در لوایح بودجه و برنامه های اجرایی با حساسیت و وسواس این مهم را دنبال کنند.

آصفری بیان کرد: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت قاطع خود را از نظام نشان داد و امروز وظیفه مسوولان است که با برنامه و تدبیر حماسه سترک اقتصادی را محقق کنند.

وی اظهار کرد: ابلاغیه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی مشق عملیاتی تمام بخشها است

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.