پخش ویژه‌برنامه «ایستگاه جوانی» از سیمای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محمد شاهرخی، معاون سیمای استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از پخش برنامه ایستگاه جوانی ویژه مخاطبان جوان از سیمای شبکه آفتاب خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به‌منظور تبیین مسائل و موضوعات مرتبط با جوانان از منظر کارشناسان تهیه شده‌ است، اظهار کرد: این برنامه که از مضمونی اجتماعی برخوردار است، با هدف ارتقاء روحیه امید و پویایی و ایجاد شور و شوق و نشاط در جوانان و افزایش سطح آگاهی و دانش آنان سعی دارد تا با نیازسنجی از قشر جوان استان همراه با بخش‌های متنوع و جذاب، الگوی مناسب و شایسته‌ای برای این قشر از جامعه ارائه دهد.

شاهرخی، رویکرد این برنامه را اطلاع‌رسانی و سرگرمی خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش شده‌ است آیتم‌های رادیو کتاب، مسابقه ترنج، گزارش‌های موضوعی، رادیو سینما، رادیو تئاتر، معرفی جوانان نخبه و هنری در این برنامه گنجانده شود.

وی ارائه نظرات کارشناسی، گزارشگران افتخاری، اکسیر جوانی، میان برنامه‌ها و موضوعات و مسائل مرتبط با جوانان و آشنایی آنان با آموزه‌های دینی، اخلاقی و … را از دیگر موضوعات مطرح شده در این برنامه اعلام کرد.

معاون سیمای استان بیان کرد: آیتم مخاطبان جوان از آیتم‌های ویژه و متفاوت این برنامه است که مخاطبان جوان با عضویت در برنامه و ارائه مطالب خود در زمینه‌های ادبی، علمی، هنری و … و شرکت در مسابقه تلفنی ارتباط و تعاملی صمیمانه و دوسویه با برنامه ایستگاه جوانی برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آیتم شاهنامه‌خوانی و حکایات عطار از دیگر آیتم‌های متنوع و جذاب در این برنامه است، افزود: در این بخش‌ها داستان‌های جذاب، کوتاه و کهن پارسی برای شنوندگان بازگو شده و در آیتم دیگری نیز به نظرات و دیدگاه‌های جوانان در ارتباط با موضوع برنامه پرداخته می‌شود.

شاهرخی اضافه کرد: مخاطبان جوان در آیتم ایستگاه مشاوره این برنامه می‌توانند درباره تمامی مسائل مرتبط با جوانان از نگاه کارشناسان برنامه مشاوره دریافت کنند.

معاون سیمای استان در پایان اظهار کرد: تهیه و تولید برنامه ۵۰ دقیقه‌ای ایستگاه جوانی را فائزه امینی بر عهده دارد که با اجرای شهپرعسگری و حسین شاه‌میرزایی و گزارش‌های امیر غفاری و سمیه مردانی از آنتن صدای شبکه آفتاب استان مرکزی تقدیم علاقمندان می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.