شعبانی فرد:رکوردارترین استاندار مرکزی بوده ام

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد با بیان این مطلب ظهر روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت: امروز در حال استان مرکزی را ترک می کنم که انسان های خردمندی در حوزه منابع انسانی تربیت شدند و انتخاب ۴ استاندار برای استان های همدان، لرستان، فارس و کهگلویه و بویر احمد از این استان در دولت یازدهم بیانگر این مهم است.

وی با بیان این که استان مرکزی استان فرهیختگان و دانشمندان بزرگی است که حق بزرگی را بر گردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارند افزود: سرمایه گذاری بیش از ۷ میلیارد تومان طی ۵ سال اخیر در استان مرکزی صورت گرفته و باعث شده تا شهرستان دلیجان در این استان امروز همچون نگینی در صنعت الیاف مصنوعی در خاورمیانه بدرخشد.

استاندار سابق استان مرکزی اجرای بیش از  ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زیرساختی در بخشهای مختلف آب، برق، گاز و حوزه عمرانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این سالهاست.

شعبانی فرد اجرای پروژه های بزرگ ملی چون پالایشگاه امام خمینی شازند و تولید ۱۶ میلیون لیتر بنزین یورو ، سد کمال صالح، اجرای مسکن مهر و افزایش تولیدات بخش کشاورزی را از دیگر موفقیت های استان مرکزی در سالهای اخیر برشمرد و گفت: استان مرکزی از امن ترین استان های کشور است و جلب رضایت رهبری در جریانات سال ۸۸ علیرغم سخنرانی های بسیار در استان بیانگر این مهم است.

وی ادامه داد: شرایط سخت تحریم ها در سال اخیر نتوانست چالشی برای ۲ هزار و ۸۵۰ واحد صنعتی فعال در استان مرکزی ایجاد کند و مشکلات موجود نیز با درایت مدیران مرتفع شد.

رکوردارترین استاندار مرکزی بوده ام

استاندار پیشین استان مرکزی با اشاره به حضور ۵ سال و ۵ ماهه خود در استان مرکزی گفت: میانگین حضور استانداران در استان مرکزی ۲ و نیم سال است این در حالیست که من با حضور ۵ سال و نیم در استان مرکزی رکورد حضور استانداران در استان مرکزی را از آن خود کرده ام.

شعبانی فرد با بیان این که برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از آبروی خود وسط گذاشته ام گفت: من اعتقاد به ایفای مسئولیت دارم نه استیفای حق و اعتقاد به انجام تکلیف دارم نه حصول نتیجه.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.