حضور ۳۰شرکت کننده در مسابقات رباتیک کشوری در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، سید محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، در حاشیه اختتامیه مسابقات رباتیک کشوری در اراک با اشاره به برگزاری مسابقات رباتیک کشوری در نمایشگاه الکامپ و تلکام اظهار کرد: مسابقات رباتیک کشوری به سبب نزدیکی علم کامپیوتر و صنایع صنعتی با علم رباتیک در نمایشگاه تخصصی الکامپ و تلکام برگزار شد.

وی افزود: تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات رباتیک ۳۰ تیم بود که شرکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان و مرکزی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مدیر عامل کانون رباتیک کرانه دانش با اشاره به نحوه اطلاع رسانی به علاقمندان شرکت در مسابقات رباتیک گفت: کانون رباتیک کرانه دانش با ارسال فراخوان عمومی به سراسر کشور از متقاضیان در تمام رده ها و مقاطع سنی و تحصیلی دعوت به عمل آورد.

جعفری تصریح کرد: شرکت کنندگان در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی(آزاد) در این دوره از مسابقات و درلیگ های تعقیب خط ویژه و لیگ رباتیک جنگجوی سبک وزن در مسابقات رباتیک شرکت کردند.

وی افزود: از ۳ ماه پیش برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات شروع شد که در این رابطه کانون امام خمینی(ره)، پژوهش سرای خلیج فارس و شرکت نمایشگاه های غرب کشور کانون رباتیک کرانه دانش را در برگزاری این دوره از مسلبقات یاری کردند.

مدیر عامل کانون رباتیک کرانه دانش با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات رباتیک در کشور گفت: رباتیک علمی است که با هدف راحتی انسان و افزایش وقت مفید او به وجود آمده و با توجه به اهمیت و توسعه روزافزون فناوری و تکنولوژی در بخش صنعت و تولید کشور، استفاده از دانش‌های نوین در این بخش اهمیت یافته است.

جعفری تصریح کرد: در لیگ رباتیک مسیریاب سجاد فارسیجانی، محمد امیری و دنیا تنظیفی رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در لیگ ربات جنگجو نیز محمد روشنایی، هادی خدایی از اصفهان و علیرضا نوری رتبه های اول تا سوم لیگ ربات جنگجو را از آن خود کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.