برگزاری نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگاری تسنیم از اراک، مجتبی خراجی در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان مرکزی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی تکالیف کارگزاران و مردم را تنظیم می کند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صیانت ازحقوق شهروندی لازمه ادامه حیات نظام های مردم سالاری دینی و پیوند بسیار محکم بین ملت و نظام است.

وی افزود: این مهم بین ملت و نظام تعادل ایجاد کرده و از بروز ناهنجاری ها جلوگیری می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک تصریح کرد: حقوق شهروندی مشارکت مردم را در همه زمینه ها افزایش داده و سبب حرکت عمومی ملت در عرصه های مختلف می شود .

خراجی با اشاره به تحقق صیانت از حقوق شهروندی مردم گفت: مردم با انجام این کار در کنار دولت قرار می گیرند و کارکردهای نهادها و دستگاه‌های دولتی در این بخش بیش از پیش تقویت می شود.

وی افزود: آموزش عمومی و آگاهی مردم از حقوق شهروندی مطلب بسیار مهمی است که همه باید در تحقق آن در جامعه با یکدیگر تعامل وهمکاری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک تصریح کرد: استان مرکزی در زمینه صیانت از حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و ارتقاء فرهنگ ترافیک اقدامات شایسته ای انجام داده که از برنامه های این استان در کشور الگوگیری شده است.

خراجی با اشاره به اینکه نگاه به بافت شهر نباید فردی باشد گفت: اکثر خیابان ها مربوط به امروز نیست و بلکه شهر تابع یک جامعه پیرامونی بوده که تا کنون یک طرح تفضیلی در این راستا ارائه شده که هیچ طرح دیگری برای آن قابل ارائه نیست وبیشتر شهرهای بزرگ و کلانشهر ها با آن دست به گریبانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.