دریافت ۶۰ درصد جامعه هدف استان مرکزی سبد کالایی دولت

به گزارش مرکزی دیلی، ˈعزیرالله صدیقیˈ روز دوشبه در گفتگو با ایرنا افزود: سهمیه جامعه هدف مشمول سبد کالایی استان مرکزی ۲۲۰ هزار و ۷۷۱ خانوار تعیین شده است.

وی توضیح داد: سبدهای کالایی دولت در این استان هم اینک از طریق ۱۰۸ فروشگاه و مرکز کالایی در حال توزیع است و با مدیریت مناسب صف های طویل و تراکم جمعیتی نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده افزایش گروه های جامعه هدف مرحله اول در حوزه کارگران، کشاورزان، اقشار آسیب پذیر و سایر گروهها در دست انجام است و بزودی اعلام می شود.

صدیقی عنوان کرد: تاکنون یکهزار و ۵۷۳تن برنج، ۲۸۹هزار و ۶۶۷بطری روغن مایع، ۵۸۵تن و ۱۴۱کیلوگرم گوشت مرغ، ۱۳۸هزار و ۵۵۵شانه تخم مرغ و ۳۵۶هزار و ۲۷۱ بسته پنیر در قالب طرح سبد کالایی در استان مرکزی توزیع شده و مواد غذایی مابقی سهمیه نیز در انبارها و سردخانه های استان موجود است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم توزیع سبد کالایی هنوز از سوی وزارتخانه ابلاغ نشده اما برای بهبود خدمات و رضایتمندی مردم در مرحله بعدی افزایش فروشگاههای توزیع تا سقف ۱۳۰ مرکز برنامه ریزی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.