خطبه های نماز جمعه امروز زرندیه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به اجرای توافقات هسته‌ای، افزود: لازم است به منظور آگاهی‌بخشی به ملت که همواره در طول انقلاب مدافع دستاوردها و آرمان‌های این نظام بودند جزئیات توافقات هسته‌ای تشریح و تبیین شود تا ملت نیز بتواند نقطه‌نظرات خود را با اطلاع کامل بیان کند.

 

وی اضافه کرد:از روز ۳۰ دی‌ماه اجرای توافقات هسته‌ای ایران و ۱+۵ آغاز شده است که مقرر شد ایران بر ظرفیت هسته‌ای خود نیفزاید و ۱+۵ هم تحریم‌ها را بردارد.

 

وی بیان کرد: تمام برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص توافق‌نامه ژنو مطابق با اصل مذاکرات، اجرایی شده است و انتظار داریم طرفین مذاکره‌کننده نیز به تعهدات خود پایبند باشند.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به حرف و عمل آمریکایی‌ها گفت: ایشان به مذاکرات خوش‌بین نیستند، زیرا آمریکایی‌ها در عمل نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند و ملت ایران هم به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی ندارند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده ایران حمایت کرده و همواره گفته‌اند که یکی از مهمترین آثار مثبت این مذاکرات، اثبات بی‌تعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها برای دنیاست که دولت و تیم مذاکره‌کننده ایران هم نسبت به این موضوع توجه دارند.

 

خطیب جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به اجلاس ژنو دو و پس گرفتن دعوت از ایران برای شرکت در این اجلاس گفت: دبیرکل سازمان ملل ابتدا با ارسال دعوت‌نامه، ایران را برای شرکت در این اجلاس دعوت کرد اما، پس از گذشت یک روز، با فشار آمریکا و برخی دیگر، این دعوت‌نامه را پس گرفت.

 

وی ادامه داد: بان‌کی‌مون بزرگترین ضربه را به اعتبار سازمان ملل وارد ساخت چرا که تحت‌تأثیر آمریکا دعوت خود را پس گرفته و اعتبار سازمان ملل را خدشه‌دار کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و عربی با حمایت همه جانبه از ترویست که در سوریه اقدام به کشتار مردم بی‌دفاع می کنند در کنفرانس ژنو دو جمع شدند تا برای پایان دادن به این درگیری‌ها تصمیم‌گیری کنند.

 

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در پایان، انتظار فرج را بهترین کارها دانست و افزود: روز جمعه که متعلق به امام زمان(عج) است بهترین اعمال ذکر صلوات بر محمد‌و آل‌محمد(ص) و دعا برای تعجیل در فرج حضرت امام مهدی(عج) است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.