برگزاری ۵۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالفضل حاج‌کریم، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، تصریح کرد: این اداره نیز مانند تمامی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور و استان در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌ها دهه مبارک فجر اقدامات ارزنده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی دهه فجر را نماد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت فهیم و با درایت ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: مردم با حمایت و اطاعت از رهبری عالمانه امام راحل توانستند بر طاغوت و رژیم منحوس پهلوی پیروز شوند و طنین عدالت‌خواهی را نه‌تنها در ایران بلکه در سایر جوامع اسلامی و غیراسلامی طنین‌انداز کند.

حاج‌کریم از اجرای ۵۰۰ برنامه ورزشی – فرهنگی در استان خبرداد و این اداره در نهایت دقت و ظرافت برنامه‌های در دستور کار را اجرایی کرده و در سند افتخارات خویش برگ زرینی دیگر به ثبت می‌رساند.

وی در ادامه از برگزاری ۱۶ برنامه فرهنگی در سطح استان خبرداد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی اماکن ورزشی، ارسال پیام کوتاه، درج جملات مرتبط با دهه فجر در سربرگ مکاتبات اداری، حضور جامعه ورزش وجوانان استان مرکزی در آیین نماز عبادی – سیاسی جمعه ۱۸ بهمن‌ماه، دیدار خانواده معظم شهدا و غبارروبی و گلباران گلزار شهدا از برنامه‌های مهم معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.

حاج‌کریم اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت عفاف و حجاب، مسابقه رادیویی در برنامه ایستگاه جوانی، تجلیل از کارکنان ۳۶ ساله اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، برگزاری نمایشگاه مد و لباس با رویکرد ایرانی اسلامی در مرکز فرهنگی فدک و حضور در مراسم زنگ انقلاب در منزل تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌هاست.

وی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط با همکاری صدا و سیما خبر داد و گفت: این همایش چهارم بهمن‌ماه سال‌جاری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، شورای شهر و شهرداری اراک در منطقه کوه سرخه اراک برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان، خاطرنشان کرد: غرفه معرفی دستاوردهای تشکل‌های حوزه جوانان در بخش فرهنگی، ایستگاه ازدواج و تحکیم خانواده و نمایشگاه عکس موضوعی با موضوع انقلاب، جنگ نرم و شهدا را از برنامه‌های جانبی همایش پیاده‌روی دانست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.