برگزاری مسابقه پیامکی «میلاد نور» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و به همت کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی مسجد صاحب‌الامر(عج) صالح‌آباد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اراک است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین از برگزاری دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این دوره ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب و فراهان است.

به گفته وی نخستین دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی سال ۸۹ در مسجد‌ الاقصی اراک برگزار شد که دومین دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی هفدهم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می‌شود.

ذوالفقاری افزود: این کارگاه در موضوعات دهه فجر، بیداری اسلامی، انرژی صلح آمیز هسته‌ای و فعالیت‌های انجام شده در کانون‌های فرهنگی مساجد در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال جام فجر به مناسبت دهه مبارک فجر و ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در اراک خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه و در رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند، گفت: ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا ۱۵ بهمن ماه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرهای مختلف استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام خواهد شد.

وی از برگزاری سومین دوره مسابقه روزنامه ‌دیواری فجر انقلاب در دو بخش خواهران و برادران ۱۲ تا ۱۵ سال و به صورت گروه‌های چهار نفره در اراک خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به موضوع مسابقه خاطر نشان ساخت: این مسابقه در موضوعات برنامه صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای، نقش مسجد و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، اوقات فراغت تابستان و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به کانون‌های فرهنگی هنری محل سکونت خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.