برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی و آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهراحمدی در مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی و آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: امیدواریم با همدلی و وحدت بیشتر میان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه با مسئولان و درک بیشتر از شرایط فعلی حوزه سلامت استان بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تامین منابع مناسب و جدید در جهت رفع مشکلات حوزه سلامت ضروری است زیرا رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند اعتبار لازم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: یکی از راه های بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مراجعان و مردم استان بالا بردن انگیزه کاری پرسنل بخش بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به معوقات کارکنان بهداشت و درمان استان گفت:حوزه سلامت استان با چالش روبروست و خود بیمار شده و باید در سریع ترین زمان حل شود که این موضوع همکاری و همدلی پرسنل بهداشت و درمان و مسئولان استان را می طلبد.

طاهراحمدی افزود: در چنین شرایطی مجلس به دنبال تامین منابع مناسب و جدید در جهت رفع مشکلات این حوزه است چرا که بیش از هرچیز نبود اعتبارات و مدیریت صحیح این حوزه را در تنگنا قرار داده است.

وی تصریح کرد: نادیده گرفتن مشکلات حوزه درمان سبب حل مشکلات نمی شود بلکه باید با شناخت عمیق ضعف ها، برنامه و تدبیر در رفع و حل معضلات کوشید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک  با اشاره به همکاری و همدلی برای حل مشکلات گفت: کشور ما در حوزه سلامت نیاز به همدلی و همکاری تمامی مسئولان و خیران سلامت دارد.

طاهر احمدی افزود: در حال حاضر بدلیل معوقات حقوق چندین ماهه کارکنان بهداشت و درمان استان انگیزه کاری در این بخش کم شده که باید سعی کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.