دری نجف‌آبادی: از دست دادن فرصت‌ها خیانت به نظام است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به نشست استانداران سراسر کشور با ریاست جمهوری اظهار داشت: صحبت‌های ارائه شده در این نشست می‌بایست ره‌توشه‌ای برای سه ماه آتی و سال آینده مدیران قرار گیرد.

 

وی افزود: مدیران با استفاده از این ره‌توشه باید بتوانند در ابتدای سال آینده گام‌های بلندی را در دولت تدبیر و امید برداشته و به خوبی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بخشی از ظرفیت‌های کشور به صورت دولتی و عمومی است که دولت به خاطر شرایط تحریم‌، بدهی‌ها و شرایط داخلیدر این زمینه محدودیت دارد بنابراین دست دولت در بودجه خیلی باز نیست و نمی‌تواند معجزه کند.

 

دری نجف آبادی با بیان اینکه معوقات بانکی قدرت بانک‌ها را گرفته است و قادر به پرداخت تسهیلات نیستند، بیان داشت: باید در جهت برگشت معوقات بانکی و بدهی‌ها تدابیری اندیشید.

 

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « حل معضلات و مشکلات کشور را باید با توان و همت داخلی دنبال کرد و به لبخند بیگانه‌ها امید نبست» عنوان کرد: تا آن جایی که ممکن است باید از توانمندی‌های داخلی استفاده کرد و به جای فرصت‌سوزی، فرصت‌سازی کرد.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های جدید بزرگ‌ترین خدمت به کشور است که این امر مهم با همت مدیران تحقق خواهد یافت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تأکید بر توجه به پیوست فرهنگی و زیست‌محیطی طرح‌ها و پروژه‌ها، توجه به امر را جزو ضروری‌ترین کارها دانسته و گفت: در هر طرحی باید مسائل فرهنگی و محیط زیستی در نظر گرفته شود.

 

دری نجف‌آبادی در پایان خاطرنشان ساخت: ۲۱  منطقه در شهر اراک عاری از مسجد است و این ظلم بزرگی به نسل امروز و نسل‌های بعدی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.