استاندار مرکزی عضو افتخاری و داوطلب هلال احمر استان مرکزی شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، استاندار مرکزی ظهر امروز در این مراسم با بیان اینکه از زمان دانش‌آموزی، افتخار عضویت در این جمعیت را داشته است، عضویت در جمعیت هلال ‌احمر را  با توجه به اهداف بشر دوستانه این جمعیت باعث افتخار خود عنوان کرد.

محمد حسین مقیمی اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی دو وظیفه مهم آموزش همگانی برای مدیریت بحران و امداد و نجات را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در اتفاقات و حوادث رخ داده در گذشته از جمله زلزله‌ها، سیل، طوفان و … نقش به سزایی در کمک رسانی و امداد به نیازمندان داشته و فعالیت‌های گسترده و مفید جمعیت هلال احمر در طی بروز حوادث در زمینه کاهش اثرات بلای طبیعی موثر بوده است.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش موثر و ارزنده امداد رسانی جمعیت هلال احمر در زلزله‌های اخیر، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر جزو اولین نیروهای حاضر در حوادث و سوانح بوده و فعالیتهای چشمگیری در جهت یاری رساندن به حادثه دیدگان داشته‌اند.

مقیمی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر بر ضرورت آموزش وآمادگی نیروهای امدادگر به منظور حضور به موقع در راستای امداد رسانی به حادثه دیدگان تأکید کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور فعال نیروهای هلال احمر استان در امدادرسانی جاده‌ای در چند روز اخیر، تصریح کرد: با توجه به مسدود شدن برخی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان حضور فعال نیروهای هلال احمر، نقش موثری در افزایش ضریب اطمینان  و صحت امداد رسانی و کاهش تلفات انسانی در سوانح دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.