سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک: رمز پویایی در هر مجموعه‌ای آموزش است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ز خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظام‌آبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس، مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز باید به طور مرتب برگزار شود به گونه‌ای که تمامی همکاران دانشگاه بتوانند در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و بهره لازم را ببرند.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت، مسابقه‌ای است که پایان ندارد از کارکنان دانشگاه خواست تا با همت مضاعف و مشارکت بیش از پیش در فضایی آرام در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش کنند و با ارائه راهکارها و طرح پیشنهادات سازنده، مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک را در مسیر دسترسی به جایگاه مطلوب یاری رسانند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اراک مهد پرورش نیروی‌های انسانی متعهد و متخصص در کشور بوده است و اکنون نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که در جهت رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی و استان مرکزی پیشگام باشیم.

نظام‌آبادی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در دانشگاه آزاد اسلامی اراک و هر مجموعه دیگری است، اضافه کرد: عامل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بازوی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک به شمار می‌آید و به همین دلیل پرداختن به مسائل رفاهی اساتید و کارکنان از اهمیت خاصی برخوردار است و در این زمینه پیشنهاد تشکیل شورای صنفی اساتید و کارکنان در حال پیگیری است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه عملکرد مدیران هر مجموعه‌ای، باید به گونه‌ای باشد که بتوانند کارنامه مثبتی از فعالیت‌های خود ارائه کنند افزود: دانشگاه، جایگاه کسب علم و دانش و پرداختن به پژوهش و تحقیق است و به کارگیری مدیران و نیروهای انسانی توانمند، دلسوز و متعهد که دارای ایده‌های مناسب می‌باشند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظام‌آبادی با تأکید بر فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور و نشاط و انگیزه معنوی در دانشگاه‌ها، بیان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، باید در خصوص تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی دانشجویان، استادان و همکاران نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در فضایی مطلوب، دانشجویان بتوانند به امر تحصیل، پژوهش و تحقیق بپردازند.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اراک به دانشکده فنی و مهندسی، نگاه ویژه‌ای است، اذعان داشت: دانشکده فنی و مهندسی، جزو اولین دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی اراک است و در حال حاضر با دارا بودن بخش قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه، می‌تواند با ارائه خدمات آموزشی مناسب به دانشجویان، تجهیز امکانات علمی و آزمایشگاهی و فراهم کردن بسترهای مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی، این دانشکده برند مناسبی برای دانشگاه در جذب دانشجو باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک، ارائه تسهیلات به دانشجو، به کار گیری اساتید مجرب و متعهد به ویژه برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، امکان دسترسی آسان و کم‌هزینه به کتابخانه دیجیتال و هموار کردن مسیر پژوهش برای دانشجویان را از مواردی دانست که در راستای جذب بهتر دانشجو اثرگذار است.

در این نشست، اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون دانشکده فنی و مهندسی و واحد اراک پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.