اعلام اسامی دیگ‌های زودپز غیراستاندارد در استان مرکزی

به گزارش مرزکی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سید سعید میرنظامی مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیگ زودپز با نام تجاری «خوش پز اصلی موسوی» و دارای نشان استاندارد ایران، طی بازرسی از سطح بازار استان و آزمون‌های مربوطه بر طبق استاندارد ملی شماره ۱۴۵ و با توجه به نقص در ساخت لاستیک درب، نقص در سوپاپ اطمینان و سوپاپ کار، غیر استاندارد اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده دیگ زودپز با نام تجاری «خوش پز اصلی موسوی» و با نشان استاندارد در سطح بازار استان مراتب را سریعاً به سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا تلفن ۳۳۶۷۴۴۰۰ اداره کل استاندارد استان مرکزی برای شناسایی و جمع‌آوری محصولات مذکور اعلام کنند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی ادامه داد: همچنین دیگ زودپز با نام تجاری «هادی» و بدون نشان استاندارد، طی بازرسی از سطح بازار استان و آزمون‌های مربوطه بر طبق استاندارد ملی شماره ۱۴۵ و با توجه به وجود فلزات سنگین غیر مجاز در بدنه و نقص در سوپاپ اطمینان و سوپاپ کار و عدم بسته‌بندی و نشانه‌‌گذاری کامل، غیر استاندارد تشخیص داده شد.

به گفته وی دیگ زودپز «سیوان شمال» و با نشان استاندارد نیز طی بازرسی از سطح بازار استان و آزمون‌های مربوطه بر طبق استاندارد ملی شماره ۱۴۵ و با توجه به نقص در ساخت لاستیک درب، نقص در سوپاپ اطمینان و سوپاپ کار، غیر استاندارد تشخیص داده شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی دیگ زودپز با نام تجاری «پر» و دارای نشان استاندارد ایران با توجه به وجود مقادیر غیر مجاز از فلزات سنگین (سرب، آرسنیک) و عملکرد نامناسب فشار سوپاپ اطمینان، غیر استاندارد است و شهروندان باید از خرید آن خودداری کنند.

میرنظامی افزود: دیگ زودپز با نام تجاری «تک‌نام» و دارای نشان استاندارد ایران نیز با توجه به نقص در ساخت لاستیک درب غیر استاندارد است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.