تاکید شهردار اراک بر تعیین تکلیف پروژه های شهری

به گزارش مرکزی دیلی، «محمد ابراهیم عباسی» شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: ساختمان قبلی شهرداری، پنج تقاطع غیر همسطح، شهرک خودرو، طرح ۵۵ متری برادران شهید رجایی، مطالعه خطوط ریلی و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر اراک از مهمترین طرح های نیمه کاره این شهر است.

شهردار اراک اضافه کرد: طرح تفکیک زباله های خشک از مبداء از دی ماه امسال در شهر اراک آغاز شده و در اجرای این طرح کیسه های زباله در اختیار همشهریان قرار می گیرد و در پایان هفته کیسه های پر دریافت و کیسه های خالی جایگزین می شود.

وی ادامه داد: این طرح به صورت آزمایشی در سال های اخیر در بین یکهزار خانوار اراکی اجرا شد که با توفیقات بسیار خوبی همراه بود.

عباسی عنوان کرد: برای انتقال مشاغل مزاحم اراک، یک سایت ۹۰ هکتاری در نظر گرفته شده تا مشاغلی که آلودگی صوتی و زیست محیطی دارند از شهر خارج و در این سایت مستقر شوند.

شهردار اراک ادامه داد: در حال حاضر یکهزار و ۶۰ هکتار فضای سبز در شهر اراک وجود دارد که سرانه فضای سبز شهرستان به ازای هر نفر ۲۱ متر مربع است.

عباسی با بیان اینکه در بحث فضای سبز از میانگین کشوری عقب نیستم ، گفت: برای مبارزه با آلودگی شهر اراک باید این سرانه به ازای هر نفر به ۳۵ متر مربع افزایش یابد .

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. دی ۲۴, ۱۳۹۳

    […] تاکید شهردار اراک بر تعیین تکلیف پروژه های شهری […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.