امام جمعه اراک:۹ دی یادآور حماسه دفاع ازارزش های اسلام و انقلاب است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ روز یکشنبه در جمع کارکنان کادر و وظیفه پادگان ۴۲ قدر اراک افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی با حضور حماسی خود در صحنه نشان دادند تا آخرین قطره خون خود از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

وی بیان کرد: نهم دی باید به عنوان روز بصیرت ملت ایران تا ابد در تاریخ انقلاب بدرخشد، تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که ملت ایران همیشه و در هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه اراک نهم دی ماه را روز خلق حماسه، تجلی بصیرت و عشق به ولایت خواند و عنوان کرد: بصیرت و وقت شناسی مردم، تبعیت از ولایت، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تجلی غیرت دینی باعث شد تا در نهم دی ماه شاهد خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی اظهار کرد: بزرگداشت روز ۹ دی، مهم و ضروری است زیرا این روز یادآور پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است، پیوندی چنان عمیق و ریشه دار که در فکر و اندیشه سران کفر و زورگویی نمی گنجد، بنابراین تمام ملت ایران باید این روز بزرگ را گرامی بدارند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در دی ماه سال ۸۸ در قالب یک جنگ نرم همراه با لجاجت عناصر داخلی ، فکر می کردند می توانند برای کشور و نظام جمهوری اسلامی مشکل آفرینی کنند اما مردم با حضور خود در صحنه و پیروی از مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان را نقش برآب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری نقشه های دشمنان اسلام و قرآن و لزوم هوشیاری در مقابل آنان گفت: دشمنان و شیاطین هیچ وقت بیکار نمی نشینند و همیشه در حال کشیدن نقشه و توطئه علیه اسلام و مکتب اهل بیت(ع)هستند،بنابراین ملت ایران به خصوص جوانان باید هوشیاری خود را در مقابل آنان حفظ کنند و نقشه های آنان را با حمایت و پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت، نقش برآب کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.