میرگلوبیات: مسئولان با التزام به قانون به مشکلات مردم رسیدگی کنند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در جلسه بررسی مشکلات مردم خیابان بسیج ساوه با حضور در مسجد امام هادی(ع) این شهر افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمت بی‌منت به مردم یکی از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بر همین اساس، تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی مسئولان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

وی ادامه داد: همه مسئولان در دستگاه‌های دولتی خدمتگزار مردم هستند و لذا تحت هیچ شرایطی نباید اسباب و زمینه نارضایتی مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: خدمت به مردم بویژه مردم مناطق کمترتوسعه‌یافته و حاشیه شهر از وظایف اصلی مسئولین است و افتخار می‌کنیم که فرصت حضور و ادای وظیفه به ولی‌نعمتان خود را پیدا کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: در حالی که شهرستان ساوه به عنوان یک شهر توسعه‌یافته در استان مرکزی معرفی می‌شود اما، برخی نقاط آن و نیز بخش‌ها و مناطق روستایی این شهرستان کمبودها و نیازهایی دارند که با تلاش مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این منطقه گفت: همه موارد و نیازهای مطرح شده را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم با تلاش مسئولین و همت و پیگیری مردم به نتایج مطلوبی برسیم.

میرگلوبیات تصریح کرد: برخی از موارد را باید مدیران اجرایی شهرستان و مدیران کل به انجام برسانند که به آنها انتقال داده شده و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم، بخشی نیز باید در برنامه‌ریزی توسعه سالانه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان گام نخست برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های شهرستان ویژه ساوه است.

احمد آزاد با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، لزوم نظارت و بازرسی در امور را از آموزه‌های دینی درخصوص ارتباط با مردم عنوان کرد و ادامه داد: دیدار مردم با مسئولان و نمایندگان موجب ایجاد آرامش روحی و روانی در بین آنها می‌شود.

وی با اشاره به خواسته‌های مردم از مسئولان، گفت: مردم پشتیبان اصلی نظام هستند و مسئولان باید قدردان مردم باشند و بی‌شک رضایت خدا از مسئولان در رضایت مردم از مسئولان است.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: خداباوری و توکل به خدا در تمام امور به ویژه خدمت به مردم باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باشد. ب

ه گزارش ایسنا کمبود پارک و سالن ورزشی، توسعه دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن، ساماندهی معابر و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، جمع‌آوری زباله در دو نوبت، افزایش خدمات رفاهی و شهری از سوی شهرداری، ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی و نامگذاری برخی کوچه‌ها از جمله نیازها و مطالبات مردم این منطقه بود که مدیران ادارات مربوطه با ارائه توضیحاتی نسبت به برطرف شدن نیازها قول مساعد دادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.