تاکید امام جمعه اراک بر ترویج سبک زندگی اسلامی

به گزارش مرکزی دیلی، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادی ˈ روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک افزود: بسیاری از مشکلات و نا به سامانی ها در حوزه های مختلف به نوعی با فرهنگ و زیر ساختهای فرهنگی ارتباط دارد.

وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ تربیتی اسلامی در کشور عامل مهمی در کاهش بسیاری از ناهنجاری هاست که لازم است مسوولان نسبت به آن حساس تر باشند.

او اظهار کرد: اخلاق اسلامی و ترویج فرهنگ معنویت در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه اراک با توجه تاثیرپذیری نونهالان در مهدهای کودک اضافه کرد:باید سرشت پاک و بی آلایش نونهالان و خردسالان در مهدهای کودک با آموزه های معنوی دین مبین اسلام آشنا تر شود .

وی خطاب به مسوولان و مدیران اجرایی و تربیتی استان مرکزی گفت: سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش با گزینش مناسب مربیان تربیتی در مهدهای کودک زمینه تقویت مبانی اعتقادی و فرهنگی در بین نونهالان و خردسالان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری تقارن ایام فاطمیه با نوروز اظهار کرد: دستگاههای اجرایی استان با تدارک برنامه های فرهنگی و معنوی، زمینه بهره گیری شهروندان را در ایام فاطمیه فراهم کنند.

نظارت بیشتر بر هیات های مذهبی ، باشگاههای ورزشی، لزوم افزایش سرانه فضای سبزو ساماندهی مهدهای کودک از مباحث مطرح شده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.