معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله: ۹ دی نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، سرهنگ پاسدار گلشن زاده در نشست ستاد بزرگداشت نهم دی ماه افزود: حماسه ۹ دی در واقع روز بصیرت افزایی همه اقشار مردم خصوصا دانشجویان و دانش آموزان است.

وی با اشاره به تدوین برنامه های مطلوب به این مناسبت در سطح استان اظهار داشت: در نهم دی ماه بار دیگر ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، آزمایش دیگری را پشت سر گذاشتند و توانستند به دنیا درس دموکراسی و مردم سالاری دینی بیاموزند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا… استان مرکزی ادامه داد: این نظام اسلامی با حمایت الهی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همراهی ملت توانست از توطئه دشمنان در ۹ دی ماه موفق و سربلند بیرون آید.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با بیان اینکه حماسه ۹ دی برای همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد شد گفت: نهم دی ماه سال ۸۸ تجلی وحدت و اتحاد در کشور بود که مردم بیزای خود را از فته گران اعلام کردند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در تظاهرات ۹ دی که در طول سه دهه انقلاب بی نظیر بود افزود: بصیرت و دشمن شناسی ملت به خوبی نشان داد که ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار و به عنوان یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی در تاریخ باقی خواهد ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا… استان مرکزی تصریح کرد: آحاد مردم ولایی و انقلابی استان در برگزاری با شکوه  و پرشور سالگرد این روز بزرگ تلاش نمایند.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به فرارسیدن حماسه نهم دی این حرکت مردمی را بی نظیرترین حماسه آفرینی تاریخ انقلاب در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این حضور پررنگ و ولایی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحنه تاریخ مبارزان مردم ایران رقم زد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.