آخرین وضعیت استاندار مرکزی پس از حادثه رانندگی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، در ادامه بازدیدهای میدانی استاندار مرکزی از شهرستان های استان مرکزی، خودروی فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی بعد از ظهر جمعه ۱۱ فروردین دچار حادثه و واژگون شد که بلافاصله تیم های امدادی و درمانی اقدامات تخصصی را در محل و مرکز درمانی ساوه و پس از آن در اراک انجام دادند.

علیرضا امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به وضعیت استاندار مرکزی، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت جسمانی استاندار خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد، وضعیت جسمانی استاندار مرکزی مساعد ارزیابی شده و خوشبختانه حال عمومی استاندار استان مرکزی خوب است.

وی افزود: پس از اعلام تصادف از اورژانس تا بیمارستان تمام اقدامات لازم درمانی برای بهبود حال مخلص الائمه انجام گرفته و با نظر پزشکان، از بیمارستان مرخص خواهند شد، این در حالی است که حال همراهان استاندار، نیز خوب و اقدامات لازم انجام و به زودی ترخیص می شوند.

 

به گزارش تسنیم، استاندار مرکزی ساعتی پیش و پس از تشخصیص کادر پزشکی، ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه ۱۳ فرودین ماه و پس از انجام معاینات لازم و طبق تشخیص پزشک معالج، از بیمارستان ترخیص شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.