برگزاری اولین یادواره شهدای روستای مالک آباد اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر سپاه روح الله استان مرکزی در این آیین گفت: سربلندی، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا است که با تاسی به امام حسین(ع) نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته اند.

سردار ˈمصطفی افشارˈ افزود: شهدا با خون خود فضای امن برای جامعه به ارمغان آوردند و با روحیه شهادت طلبی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه ای بر فضای جامعه دارد، خاطر نشان کرد: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سردار افشار ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر چیز، خود را مدیون فداکاری و اخلاص شهدا و ایثارگران می داند و مسوولان وظیفه دارند با برگزاری چنین یادواره هایی فضای کشور را متاثر از عطر ایثار و شهادت کنند.

وی گفت: برگزاری این یادواره نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ارائه الگوها به جوانان و نسل آینده دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک نیز با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و اهداف آنان از وظایف اقشار مختلف مردم است عنوان کرد: کار برای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان همواره ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام ˈماشاالله عبدیˈ افزود: شهیدان نمونه های عینی و بارز بصیرت در جامعه هستند که باید از این عزیزان در راستای دفاع از کشور الگوگیری کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیازبود که بسیجیان به تمام معنا حضور پیدا کنند و در برابر دشمن صف آرایی کرده و حملات متجاوزانه دشمن را دفع کنند و اکنون در مقابله با جنگ نرمی که دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته است نیاز به آگاهی و بصیرت مهم ترین سلاح برای مقابله با دشمن به شمار می آید.

جمعی از مسوولان استان مرکزی، خانواده های معظم شهدا وجانبازان و اقشار مختلف مردم در این یادواره حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.