کشتارگاه‌های صنعتی اراک روزانه ۳۳۵ دام را کشتار می‌کنند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، حسین کارخانه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان امری مهم و حیاتی است، اظهار کرد: توجه به امنیت غذایی شهروندان و تأمین آن در راس اقدامات و خدمات این سازمان قرار دارد و کارکنان کشتارگاه بیشترین وقت خود را در راستای این مهم قرار داده اند.

وی افزود: سالن کشتار دام و محوطه داخلی کشتارگاه نیز به منظور رعایت مسائل بهداشتی به صورت روزانه شستشو می شوند.

مدیر کشتارگاه صنعتی شهرداری اراک تصریح کرد: نظارت بر ورود و خروج خودرو برای انتقال گوشت با خودروی مخصوص، نظارت بر ورود و خروج افراد به داخل کشتارگاه و جلوگیری از ورود افراد فاقد لباس فرم و چکمه به داخل محوطه کشتارگاه از جمله قوانین کشتارگاه در جهت رعایت مسایل بهداشتی است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات کشتارگاه در خصوص تامین سلامت و امنیت غدایی شهروندان گفت: سوزاندن لاشه های غیرقابل مصرف با همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی، ضدعفونی نمودن و سم پاشی سالن های کشتار دام و تجهیزات به صورت روزانه و نظارت بر عملکرد سلاخان به صورت دائم برشمرد.

کارخانه افزود: لیبل گذاری لاشه گوشت ها با ذکر تاریخ تولید نیز از جمله اقداماتی است، که توسط عوامل اجرایی کشتارگاه در راستای رعایت مسایل بهداشتی انجام می شود.

وی تصریح کرد: کشتارگاه صنعتی شهرداری، نظارت بر شستشوی خودروهای حمل گوشت با همکاری ناظر ذبح شرعی و کارشناسان دامپزشکی به صورت روزانه، استفاده از آهک جهت ضدعفونی نمودن حوضچه های ورودی کشتار دام، ضدعفونی نمودن روزانه خودورهای حمل دام زنده و شست وشوی البسه کارکنان را در اهم اقدامات کاری خود قرار داده، که تمامی موارد مذکور به صورت روزانه انجام می شود.

مدیر کشتارگاه صنعتی شهرداری اراک گفت: نظارت بر خروج گوشت و مواد آلایشی از کشتارگاه، حضور دائم نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی در بحث نظارت بر ذبح شرعی و آموزش سلاخان در خصوص رعایت مسایل شرعی و بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی شهرداری اراک همواره با تلاش و جدیت خود سعی در ارائه خدمات حداکثری به شهروندان است، که امید است مورد رضایت قرار بگیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.