عقب‌گرد ۷ ساله در ورزش باستانی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی که با حضور دبیر فدراسیون کشتی پهلوانی در اداره‌کل ورزش و جوانان  این استان برگزار شد، اظهار داشت: در هفت سال گذشته با وجود اختلافات داخلی در هیئت استانی و فدراسیون ورزش‌های باستانی در تمامی ابعاد از جمله تربیت مربیان، ورزشکاران و داوران ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سالیان اخیر با توجه به کنار رفتن پیشکسوتان ورزش باستانی از میادین ورزشی اتفاقات ناخوشایندی برای این رشته در کشور افتاد که سهم بزرگی از این آسیب‌ها نیز نصیب استان مرکزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: مبانی ارزشی ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی چیزی جز مبانی ارزشی و اخلاقی اسلامی نیست و با توجه به الگو پذیری ورزشکاران این رشته از بزرگان دین، نباید شاهد بی‌اخلاقی در این رشته ورزشی باشیم.

ملکی بیان داشت: استان مرکزی در ورزش باستانی و زورخانه‌ای جزو سه استان برتر کشور است و قهرمانان بسیاری را در تمامی رده‌های سنی به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.

وی عناون کرد: در بخش سخت افزاری این رشته مسیری رو به پیشرفت داشته‌ایم و هم اینک ورزش باستانی و زورخانه‌ای در بسیاری از شهرهای استان مانند اراک، محلات، زرندیه، خمین و ساوه فعال است و خیرین ورزشی ساز استقبال بیشتری برای ساخت اماکن ورزشی مختص این داشته داشته‌اند.

به گزارش فارس؛ در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی محمد صالحی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.