گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان مرکزی ظهر امروز در قالب ۵۰ غرفه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک گشایش یافت.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی استان مرکزی در زمینه‌ها‌ی صنعت و معدن، فن بازار و پژوهش‌های دانشگاه‌های این استان را به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی در قالب ۵۰ غرفه با هدف ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش،‌ شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی، بسترسازی برای تجاری ‌سازی یافته‌های پژوهشی و برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و مسئولان به معرض نمایش گذاشته شده است.

برای استفاده بیشتر بازدیدکنندگان از نمایشگاه هفته پژوهش و فنا‌وری نمایشگاه کتابی نیز با حضور ناشران مختلف در کنار این نمایشگاه برپا شده تا دانشجویان، محققان و اساتید بتوانند استفاده مطلوب را از این نمایشگاه ببرند.

در نمایشگاه امسال، تقریبا تمام دانشگاه‌‌های استان مرکزی و همچنین اکثر صنایع بزرگ استان دارای غرفه بوده و در نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه تا ۲۸ آذر ماه هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر برای بازدید پژوهشگران، اساتید، دانشجویان، علاقه‌مندان و عموم مردم دایر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.