باز هم استفاده ابزاری از نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر اراک برای انتخابات شورای شهر

مرکزی دیلی : به مناسبت نزدیک شده به انتخابات شورای اسلامی شهر اراک ، دوباره بازار وعده های کاندیداهای احتمالی که برخی اعضای فعلی شورا هم از بین ایشان هستند داغ می شود. بهر حال می شود بازدید کرد و در قالب گزارش و خبر وعده هایی را برای در معرض دید قرار گرفتن منتشر کرد که از این بابت از همه مدیران شهری متشکریم و امیدواریم درباره آنچه که تا کنون انجام داده اند و بابت تمام خساراتی که از ندانم کاری هایشان به شهروندان وارد شده ارائه توضیح و پاسخگو باشند نه اینکه درباره انچه که قرار است در آینده در شهر اراک اتفاق بیفتد. متشکریم….

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، اشرف بهادری با تاکید بر لزوم احداث و اجرایی شدن پروژه پارک بانوان در شهر اراک افزود: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک از سال ۱۳۸۷ در صدد احداث این پارک برآمده و در این خصوص پیگیری‌ های بسیاری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه احداث فضاهای اختصاصی مناسب برای ورزش بانوان از ضروریات جامعه شهری است بیان داشت: هدف از ساخت و احداث این بوستان رفع نیازهای اجتماعی و خدمت‌ رسانی به بانوان، ایجاد فرصت مناسب به منظور رشد و شکوفایی استعداد، ارتقا سطح سلامت روانی بانوان، ایجاد تحرک و انگیزش در نسل جوان و بانوان از طریق شرکت در مشارکت ‌های اجتماعی، کاهش مفاسد اجتماعی از طریق ایجاد مشروعیت‌ های شغلی و فرهنگی، رفع محدودیت ‌های موجود برای فعالیت ‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی زنان و …. می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان ساخت: این بوستان شامل ساختمان ‌های اداری،‌ فرهنگی، آمفی تئاتر، رستوران، گلخانه، مهدکودک، کرایه دوچرخه، حراست، سر در ورودی، راه‌ های اصلی، چمن مصنوعی، باغ‌ راه ‌ها، زمین بازی کودکان و … می ‌باشد.

 وی تصریح کرد: ساخت و احداث این پارک با مشارکت بخش خصوصی و مساعدت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک انجام و پیش بینی می شود پس از ۲ سال احداث و آماده بهره برداری شود.

بهادری  فضای سرپوشیده این بوستان شامل زمین ‌های ورزشی، زمین اسکیت، مرکز فرهنگی و آموزشی، سالن ‌های ‌همایش و جلسات، گلخانه، فروشگاه، بازارچه خوداشتغالی، کتابخانه و… همچنین در فضای سبز این مجموعه انواع گونه‌ های درختان، درختچه و گل ‌های زینتی … کاشته می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، حسن قربانی افزود: حدود ۳۰ هکتار زمین مشجر در میدان فراهان واقع در ضلع جنوبی نیروگاه برق با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای احداث این پارک اختصاص داده می شود.

 وی ادامه داد: در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر، مشاورین، معاونین و مدیران عامل سازمان‌ های تابعه شهرداری اراک برای الگوبرداری، مکان‌ یابی و شناخت قابلیت ‌های موجود از پارک بانوان پردیس تهران بازدید بعمل آورده و طرح پروژه مورد نظر را شناسایی کردند.

شهردار اراک خاطرنشان ساخت: شهرداری اراک علاوه بر بررسی دقیق از وضعیت زمین و انجام مراحل قانونی، طرح نهایی را برای تصویب به شورای اسلامی تحویل خواهد داد.
قربانی بیان داشت: برای این مجموعه فضاهای متعددی از قبیل فضای باز، سرپوشیده ‌ و بخش قابل توجهی فضای سبز در نظر گرفته شده که هرکدام از این فضاها خدمات قابل توجهی را به همشهریان ارایه خواهد کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.