اظهارات مدیرعامل پالایشگاه شازند در دیدار با مسئولان شرکت پالایش و پخش استان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سید علی اکبر میرقادری در دیدار با مسئولان شرکت پالایش و پخش استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به جایگاه این صنعت در عرصه اقتصادی و تولید فرآورده ها، پالایشگاه شازند آمادگی دارد تا وظیفه اجتماعی و فرهنگی خود را نیز به خوبی ادا کند.

وی افزود: پالایشگاه خود را در قبال مسائل اجتماعی و بهداشتی شهرهای مهاجران و شازند مسئول می داند و مسئولیت اجتماعی خود در منطقه انجام می دهد.

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند تصریح کرد: توسعه پالایشگاه با استفاده از دانش و توان نیروهای بومی موفقیتی فراموش نشدنی در تاریخ این صنعت است که با همکاری و تلاش نیروهای متعهد و انقلابی میسر شد.

وی پالایشگاه شازند را یکی از طرح های بزرگ صنعت نفت کشور دانست و گفت: این پالایشگاه علاوه بر افزایش توان کشور در تولید و خود کفایی محصولات نفتی و گازی همواره سعی کرده است تا شاخصه های اجتماعی، بهداشتی منطقه را ارتقا دهد.

میرقادری افزود: توسعه متوازن در عرصه اقتصادی در گرو توسعه فرهنگی و اجتماعی به عنوان زیر ساخت های مهم کارهای بزرگ و ماندگار کشور است و صنایع نفتی برای ارائه سهم خود و جبران کاستی زیربخش‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه آماده همکاری با همه نهادهای ذیربط است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.