غلبه درد بی‌پولی بر درد سرطان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی جواد فرخی رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره) اراک در خصوص وضعیت این بیمارستان اظهار داشت: این مرکز با ۶۴ تخت مصوب، شامل بخش‌های هماتولوژی، رادیوتراپی، سرپایی، آی‌سی‌یو و درمانگاه تخصصی و مجموعاً با حدود ۱۴۰ نفر پرسنل درمانی، اداری و پشتیبانی در حال فعالیت است که البته در این زمینه‌ها با کمبودهای شدیدی مواجه هستیم و برای رفع این کمبودها نیاز به حمایت ویژه مسئولین و خیّرین سلامت دارد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اراک مجوز ساخت درمانگاه تخصصی سرطان در محوطه مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره) صادر و بزودی عملیات اجرایی ساخت درمانگاه آغاز خواهد شد در خصوص این درمانگاه گفت: این درمانگاه در ۳ یا ۴ طبقه ساخته خواهد شد و شامل بخش‌های اورژانس، خدمات سرپایی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پزشکان و مرکز تحقیقات کانسر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته در زمینه حمایت از بیماران سرطانی، متاسفانه منابع دولتی جوابگوی نیاز مراجعین و بیماران نیست و در این زمینه نیازمند یاری خیرین سلامت هستیم.

دبیر مجمع خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره) اراک (سبا) اضافه کرد: طی هشت ماهه اول امسال هفت میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال در قالب مددکاری دارو و درمان به بیماران این مرکز پرداخت شده است که البته در مدت مشابه سال قبل این مبلغ چهار میلیارد و ۷۶۰ میلیارد ریال بوده است که براین اساس امسال حدود ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: از مبلغ مددکاری پرداخت شده به بیماران در مدت یاد شده، سه میلیارد و ۸۵ میلیون ریال در حوزه مددکاری دارو و چهار میلیارد و ۸۵ میلیون ریال نیز در حوزه مددکاری درمان بوده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره) اراک با اشاره به فعالیت و جذب خیرین گفت: پورتال اطلاع‌رسانی مجمع که شامل بخش‌های مختلف است با آدرسwww.saba.arakmu.ac.ir در دسترس عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم این پورتال سامانه جامع ثبت‌نام خیرین است که در این سامانه فرم‌هایی برای ثبت نام خیرین، ویرایش اطلاعات ثبت شده خیرین، ثبت نحوه همکاری خیرین با مجمع و رویت همکاری‌های ثبت شده خیرین قرار داده شده است.

دبیر مجمع خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری (ره) اراک (سبا) گفت: خیرین سلامت می‌توانند با مراجعه به پورتال مجمع و ثبت‌نام در سامانه جامع ثبت‌نام خیرین، کد پیگیری دریافت کرده و برای مراجعات بعدی از این کد استفاده کنند.

فرخی در پایان اظهار کرد: سامانه پیام کوتاه مجمع نیز با شماره ۳۰۰۰۵۷۱۰۴۴۴۴۴۴ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و راهکارهای همه هموطنان در راستای حمایت از بیماران سرطانی است و همچنین هموطنان و خیرین می‌تواننداز طریق شماره تلفن ۰۸۶۳۳۶۹۰۰۲۰ و یا همراه ۰۹۱۸۴۳۴۴۳۰۰ نیز با مجمع خیّرین سبا تماس داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.