برگزاری مسابقه پل ماکارونی باحضور ۹۰ تیم در دانشگاه آزاد ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه  عصر روز چهارشنبه در مراسم برگزاری آغازین این مسابقات نبوغ ایرانی را در جهان بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: جهان پیشرفته کنونی به نبوغ سرشار و درخشان جوانان ایرانی اذعان دارد.

مهدی پرویز با اشاره به جایگاه والای ایران در تولید علم گفت: امروزه در اغلب جشنواره ها و مسابقات علمی بین المللی ، ایران حائز رتبه های برتر می شود و این درحالی است که کشور ما در زیر بار فشار تحریم ها به این توفیقات دست پیدا می کند .

مهدی پرویز افزود : تردیدی نیست که آینده این مملکت و بلکه بخش قابل توجهی از پیشرفت دنیا به دست جوانان و دانشجویان ایرانی رقم خواهد خورد و اینکه دشمنان ما تصور می کنند با تحریم و ایجاد محدودیت می توانند در روند شتابان علم در ایران اسلامی خلل یا توقفی ایجاد کنند خیالی خام و خوابی تعبیر نشدنی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه، ‌دانشجویان را افرادی خلاق، پرسشگر، پویا و عاشق کسب علم و معرفت و موتور پیشرفت و توسعه پایدار کشور عنوان کرد و افزود : نقش دانشجویان در پیروزی، تثبیت، شکوفایی و پیشرفت نظام اسلامی ایران نقشی مهم و غیر قابل انکار است .

وی گفت: برگزاری مسابقاتی مانند پل ماکارونی صبر ، استقامت ، خلاقیت ، پشتکار و اعتماد به نفس را در دانشجویان بیشتر می کند و باعث خواهد شد تا روحیه مشارکت پذیری و مشورت در آنان تقویت شود.

دبیر برگزاری مسابقات پل ماکارونی در دانشگاه آزاد اسلامی ساوه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ، برگزاری این مسابقه همزمان با هفته پ‍ژوهش را در راستای تقویت بعد پژوهش محوری در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود : در این مسابقات دانشجویان آخرین داشته ها و دستاوردهای خود در حوزه مقاومت مصالح ،‌استاتیک و آزمایش مقاومت سازه ها را به نمایش می گذارند.

محمد رضا کاری اظهار داشت : این مسابقات در قالب ۹۰ تیم و با حضور بیش از ۲۵۰ دانشجوی در رشته های تخصصی عمران ،‌مکانیک، برق ، کامپیوتر ، حسابداری، تربیت بدنی و … در حال برگزاری است .

وی افزود : پس از اعلام نتایج از سوی هیئت داوری به تیم های اول تا پنجم جوایزی اهدا خواهد شد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.