نظارت بر خدمات رسانی مراکز گردشگری به مسافران نوروزی

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1391/12/28/IMG17395235.jpgمدیرکل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر نظارت بر مراکز گردشگری و سرویس دهی مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: نظارت بر نحوه خدمات رسانی مراکز گردشگری از وظایف اصلی این سازمان در ایام تعطیلات است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، سیروس ابراهیمی روز شنبه در جریان بازدید  از مراکز اقامتی، موزه ها و مکان های تاریخی استان مرکزی افزود:  برنامه های فرهنگی موزه ها واستقبال مردم از ازاین مراکز از جمله موزه مفاخر،موزه صنایع دستی وموزه چهارفصل بسیار خوب وفعال بودندو اجرای موسیقی سنتی در ورودی شهر به شکوه جشنواره صدای بهار وشاد کردن مردم ومسافرین افزوده بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی  وهمکاری دستگاههای ستاد تسهیلات سفر و تبلیغات واطلاع رسانی خصوصا از طریق صدا وسیما  ونصب بنرها و توزیع اقلام تبلیغاتی بسیار خوب ارزیابی کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: اجرای برنامه های متنوع و شایسته در سطح استان و استقبال مناسب در ورودی شهر اراک نشان از همکاری و تعامل دستگاه های عضو این ستاد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نیز گفت: هماهنگی های لازم برای پذیرش روزانه بیش از ۲۲ هزار مسافر در استان انجام شده است.

مجتبی رضوانی افزود: حضور هر گردشگر رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای استان به همراه دارد که در این رابطه برنامه های متنوع در مبادی ورودی شهرهای استان برای جذب گردشگران اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: گشت های بازرسی و نظارت بر واحدهای پذیرایی، اقامتی و دفاتر مسافرتی نیز به منظور به حداقل رساندن تخلف و آرامش مسافران در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

رضوانی بیان کرد: برگزاری شب فرهنگی اقوام ایرانی، برپایی چادرهای عشایری و پذیرایی سنتی، نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی و فروش سوغات، مسابقه پخت انواع نان و غذاهای سنتی و استان شناسی، جشنواره ماهیگیری، اجرای تک نوازی و آواهای شبانی از برنامه های این ایام در استان است.

وی گفت: در ایام فاطمیه نیز برنامه های نقالی، پرده خوانی، مداحی، تعزیه در موزه ها و مکان استقرار مسافران نوروزی اجرا می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.