مسکن مهر با سودهای آنچنانی فروش رفت…

به گزارش مرکزی دیلی، محمود نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، اظهار کرد: اگر مسکن مهر به دست مصرف کننده واقعی برسد بسیار تاثیر گذار خواهد بود و این وظیفه دولت است که به طور مستمر ملک بسازد و به اقشار کم درآمد جامعه واگذار کند.

وی با بیان اینکه هدف از تولید انبوه مسکن این است که بار اجاری کشور کسر شود، گفت: متاسفانه در مسکن مهر گاهی مشاهده شده است که مسکن به افرادی که دارای منازل متعهد هستند تحویل شده است که اگر این رویکرد ادامه یابد پیشرفت چندانی در این بخش نخواهیم داشت.

نوروزی گفت: قولنامه‌های عادی و وکالت نامه‌های محضری در دفاتر مشاور املاک و بخش خصوصی، نشان می دهد که مسکن مهر با سودهای آنچنانی به فروش رفته است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اراک تصریح کرد: اگر دولت بخواهد برنامه‌ای برای مسکن مهر با عنوان دیگر همچون مسکن اجتماعی تدوین کند، هدف باید دقیقا خانه‌دار شدن افراد بی‌بضاعت و ضعیف جامعه باشد که توان خرید ملک را ندارند.

وی ضمن تاکید بر اینکه می‌بایست ساخت و سازها ادامه پیدا کند به شرط اینکه دست واسطه‌ها کوتاه شود و ملک به مصرف کننده واقعی تحویل شود، بیان داشت: اگر چند سال یک بار برای حل معضل این بخش، مسکن تزریق کنیم این تاثیر موقتی است و در دراز مدت پاسخ گو نخواهد بود.

نوروزی پیرامون طرح مسکن اجتماعی از سوی دولت عنوان کرد: مسوولین هوشیار هستند و امید است طرحی که ارائه شده است، کارشناسی شده باشد با بیان اینکه مسکن اجتماعی در حد یک حرف است و هنوز کلید نخورده، گفت:  برای قشر ضعیف جامعه باید مسکن اجاره به شرط تملیک با حذف واگذاری به غیر پیش‌بینی کرد تا فشاری هم به جامعه وارد نشود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.