اجرا احکام مجرمین پرونده اختلاس میلیاردی شهرداری اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری مهر، مهر روابط عمومی دادگستری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی قطعیت آراء پرونده تخلف مالی شهرداری اراک ، متهمین ردیف اول، دوم و سوم این پرونده به نامهای م احمدیˈ ، م میریˈ و ˈق تقواییˈ برای تحمل مجازات تعیین شده به زندان مرکزی اراک منتقل شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، با توجه به اینکه دیگر محکومین این پرونده به جزای نقدی محکوم گردیده اند تاکنون مبلغ ۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان از جزای نقدی محکومین ردیف چهارم تا نهم اخذ گردیده و به صندوق دولت واریز گردیده است.

براساس این اطلاعیه اجرای احکام سه نفر دیگر از محکومین متواری این پرونده نیز در دستور کار اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب اراک قرار دارد.

گفتنی است پیش از این بر اساس رای دادگاه شعبه پنجم تجدیدنظر استان مرکزی آرای قطعی متهمان پرونده شهرداری اراک  اینچنین اعلام شده بود.

۱ – م احمدی (عضو شورای شهر سوم) به جرم اخذ رشوه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی و تحصیل مال نامشروع به تحمل شش سال حبس تعزیری و پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندق دولت و سه سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.۲ – م میری (شهردار سابق)به جرم اخذ رشوه به پنج سال حبس تعزیری و پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و ده میلیون ریال جزای نقدی و سه سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

۳ – الف امینی به جرم موجبات تحقق ارتشاء و تحصیل مال نامشروع به تحمل سه سال حبس تعزیری و پرداخت شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

۴ – م بنی جمالی به جرم موجبات تحقق ارتشاء و تحصیل مال نامشروع به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۵ – ق تقوایی به جرم پرداخت رشوه و تحصیل مال نامشروع جمعاً به پرداخت مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۶ – ک نوری به جرم پرداخت رشوه به پرداخت ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۷ – م گنجی به جرم پرداخت رشوه و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۸ – م فراهانی به جرم موجبات تحقق ارتشا و تحصیل مال نامشروع به به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۹ – غ زارعی پور به جرم پرداخت رشوه به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۰ – م مددی به جرم موجبات تحقق ارتشاء و تحصیل مال نامشروع به پرداخت مبلغ دویست و چهل میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

۱۱ – م اکبری به جرم پرداخت رشوه به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.