افتتاح خبرگزاری تسنیم که با حضور استاندار استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، محمد کریمی، در مراسم افتتاح خبرگزاری تسنیم که با حضور استاندار استان مرکزی برگزار شد، گفت: در عصری که رسانه ها در راس جنگ نرم بوده و تاثیر بسزایی در ذهن مخاطب دارند، رسانه های داخلی باید آگاهانه در برابر آنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در دنیای کنونی وسیله مناسبی برای جنگ نرم و اثرگذاری بر ذهن جوامع هستند، افزود: افزایش بصیرت در اصحاب رسانه بستر مقابله با جنگ نرم دشمن است.

معاون خبر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم با اشاره به فعالیت ۱۰ غول رسانه ای و مدیریت اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دنیا، اضافه کرد: این غول های رسانه ای مخابره ۷۵ درصد تولیدات اخبار فکری دنیا را انجام می دهند.

کریمی اظهار کرد: ایران به عنوان کشوری که در دنیا حرف برای گفتن دارد باید آنقدر قوی شود که توانایی عرض اندام در برابر این غول های رسانه ای را داشته باشد.

وی ادامه داد: هفت هزار اتاق فکر در دنیا سیاست های استعماری را در برخورد و مقابله با ایران هسته ای هدایت می کنند.

معاون خبر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم افزود: دشمنان بعد اسلام هراسی و ایران هراسی را با اهداف مغرضانه دنبال می کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید هوشیار باشند، گفت: این قشر باید زوایای جنگ نرم را شناخته و در مقابل آن با بصیرت ایستادگی و آنان را در رسیدن به اهداف ناشیانه شان ناامید کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ خبرگزاری در فضاهای رسانه ای ایران، افزود: اصحاب قلم باید با آگاهی انحصار نظام سلطه برای رسیدن به اهداف پلیدشان را بشکنند.

معاون خبر خبرگزاری تسنیم در پایان ابراز امیدواری کرد فعالیت خبرگزاری تسنیم در کنار دیگر رسانه های مجازی سدی در برابر توطئه های دشمنان و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار همچون گذشته باشد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مبین جلیلی به عنوان نماینده خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.