برگزاری جشنواره استانی «شعر و داستان» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، مریم طالبی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این جشنواره در دو بخش شعر و داستان در دو گروه سنی دانش آموزی و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۳۰ آذر عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۲۰ آذر ماه عنوان شده بود که با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر تمدید شدو

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان مرکزی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، خیابان قائم مقام، میدان ساعت، حوزه هنری استان مرکزی و یا به آدرس info@artmarkazi.ir ارسال کنند.

طالبی در ادامه، انقلاب اسلامی و جنبش بیداری اسلامی، دفاع مقدس، خانواده و اخلاق، تمدن اسلامی، عدالت و پیشرفت، امید به آینده و حماسه سیاسی و اقتصادی را از جمله موضوعات مسابقه عنوان کرد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان مرکزی اظهار کرد: اختتامیه جشنواره شعر و داستان دی ماه برگزار و در پایان به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.