انتخاب نمایندگان استان مرکزی در شورای عالی استان‌ها

به گزارش مرکزی دیلی، محمد رضا خلج معصومی عضو شورای اسلامی استان مرکزی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، از برگزاری اولین جلسه شورای اسلامی استان به منظور تعیین هیئت رییسه، با حضور استاندار، معاونان استان مرکزی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای شهر و روستا و اعضای شوراهای اسلامی استان، در محل استانداری مرکزی خبر داد.

وی با اشاره به رای گیری جهت انتخاب هیئت رییسه از میان اعضای شورای اسلامی استان که متشکل از نمایندگان شوراهای اسلامی ۱۲ شهرستان استان مرکزی هستند، گفت: پس از رای گیری ساداتی نماینده خمین با ۱۰ رای به عنوان رییس شورا،‌ سلمان فضلی خانی نماینده تفرش با ۵ رای نایب رییس شورا، محمد رضا خلج معصومی از زرندیه با ۱۲ رای به عنوان دبیر شورا و عابدی از دلیجان با ۱۲ رای به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان مرکزی حدود دو میلیون نفر است،‌ افزود:‌ برای استان هایی با جمعیت دو میلیون نفر ۲ نفر نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان‌ها درنظر گرفته شده است.

خلج معصومی ادامه داد:‌ به همین منظور ساداتی با ۹ رای در دور اول به عنوان یکی از نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها انتخاب شد و انتخاب مجید کلوانی با ۷ رای به عنوان دومین نماینده استان در شورای عالی استان‌ها به دور سوم کشیده شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.