هزینه هنگفت تخلفات تبلیغاتی بر دوش اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، فاطمه عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، گفت: علایرغم اینکه پیش از شروع انتخابات طی جلسات صورت گرفته مقرر شد نصب پوستر و عکس کاندیداهای انتخاباتی، در مکان‌های تعبیه شده توسط سازمان زیباسازی صورت پذیرد، کاندیداهای انتخاباتی و طرفدارانشان در هر جایی که مایل بوده‌اند و صلاح دیده‌اند بدون در نظر گرفتن قوانین پوستر نصب کرده‌اند.

وی بیان کرد: بابت هر متر رنگ کاری دیوارهای شهری دو هزار تومان هزینه شده و بر روی همین دیوارها تبلیغات به نحوی چسبانده می‌شود که قابل پاکسازی نیست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی افزود: بر روی دیوارهای پاکسازی و رنگ‌آمیزی شده عبارت “تبلیغات ممنوع” درج شده ولی با این حال تذکر ماموران سازمان و تاکید بر این عبارت با برخورد طرفداران کاندیداها مواجه می‌شود.

عسگری ادامه داد: تاکنون ساماندهی دو هزار تابلوی اطلاع‌رسانی و نام‌گذاری معابر با هزینه‌‌ای بالغ بر صد هزار تومان برای هر تابلو در اراک صورت پذیرفته که این روزها متاسفانه به محل تبلیغات کاندیداها تبدیل شده‌اند که قابل پاک‌سازی هم نیست و اینگونه اقدامات مصداق هدر دادن بیت‌المال است.

وی بیان کرد: دیوارهای رنگ‌آمیزی شده، حاشیه میادین، تابلوهای نام‌گذاری معابر، سطل‌های زباله و … از پوشش تبلیغات محروم نمانده‌اند و اینکار هزینه زیادی را به سازمان زیباسازی و شهرداری جهت پاکسازی تحمیل می‌کند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه در نقاط مختلف شهر داربست‌هایی برای درج تبلیغات کاندیداها تعبیه شده است، افزود: ۶۰ کاندید هر کدام هزاران پوستر چاپ می‌کنند و خیابان‌های شهر را با پوسترها سنگ‌فرش می‌کنند، قطعا این شیوه تبلیغات صحیح نیست و تنها به اموال عمومی ضرر می‌رساند.

عسگری اضافه کرد: بنا به تصمیات اخذ شده از جانب دادگستری جریمه سنگینی برای متخلفین در نظر گرفته خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.