استاندار مرکزی: ازدواج بهترین روش پیشگیری از گرفتاری جوانان در بند آسیب‌های اجتماعی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی، در شورای هماهنگی ثبت احوال استان مرکزی، گفت: ایران اسلامی با پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی باید در امر ازدواج و تشکیل خانواده پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی این امر مهم در بین جوانان ضروری است، افزود: در جامعه کنونی ازدواج مهمترین روش برای پیشگیری از آسیب ها و مخاطرات اجتماعی است.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: ایران اسلامی با قدمت چندین هزار ساله و برخورداری از وجود علما و بزرگانی که در دنیا زبانزد هستند باید در امر تحکیم خانواده نیر پیشتاز باشد.

مقیمی با تاکید بر آشنایی نوجوانان و جوانان با آسیب های اجتماعی پیش روی آنان، اضافه کرد: امروز وظیفه ما آگاه سازی این قشر آسیب پذیر از مسایل موجود در جامعه است.

وی با بیان اینکه خطر در کمین نوجوانان و جوانان بوده و به دنبال فرصت برای به انحراف کشاندن آنان است، تصریح کرد: در صورتی که جوانان از مسایل موجود در جامعه آگاه بوده و به آسیب ها آشنا باشند می توانند در برابر آن ایستادگی کنند.

استاندار استان مرکزی ارائه آموزش های لازم در این زمینه را مهمترین روش برای آگاهی دانش آموزان دانست و گفت: این امر مهم گامی موثر در جهت ایستادگی در برابر معضلات توسط نوجوانان و جوانان است.

به گزارش ایسنا، اختصاص سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث ساختمان ثبت احوال شهرستان اراک، سه میلیارد ریال برای احداث ساختمان منطقه یک شهرستان اراک و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای صدور کارت هوشمند در استان مرکزی از مصوبات این جلسه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.