بیانیه سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: بسیج مولود مبارک انقلاب و برآمده از تجربه ناشی از رویارویی اسلام ناب محمدی (ص) برابر دشمنان قرآن و عترت است.

این بیانیه می افزاید: تاسیس بسیج مستضعفین توسط امام خمینی(ره) بیانگر دور اندیشی و آینده نگری آن شخصیت بزرگ نسبت به روند حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران بود و گذر زمان و چالش ها و فتنه هایی که در پهنه میهن اسلامی طی بیش از سه دهه اخیر پدید آمد نشان داد که اگر تدبیر حکیمانه معمار انقلاب در شکل گیری نیروی راهبردی بسیج نبود چه بسا سرنوشت بسیاری از عرصه های مبارزه با دشمنان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

بیانیه فوق ادامه می دهد: بسیج با هوشمندی، هوشیاری و آمادگی همه جانبه همواره با بصیرت و شجاعت در میدان های نیاز انقلاب حضوری سرنوشت ساز داشته و موقعیت خود را به عنوان نیروی راهبردی نظام و سپر مستحکم ملت ایران در صحنه های جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم در برابر دشمنان تثبیت کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تامل در مصادیق دستاوردها و کارکردهای فاخر و غرورانگیز بسیج و صحنه های حضور بسیجیان در کنار مردم از جمله در حوادث و بلایای طبیعی، خدمت صادقانه در صدها عرصه خدمتگزاری در قالب بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و مسئولیت پذیری در پروژه های بزرگ ملی بیانگر این حقیقت است که بسیج از متن مردم برخاسته و همواره با مردم، همراه مردم و آرمان های بلند و انقلابی آنان حرکت می کند.

این بیانیه یادآور می شود: بسیج فرصتی برای بازشناسی و یادآوری رسالت مردم در برابر فرزندان مخلص و فداکار خود در بسیج و نیز شناخت وظایف خطیر بسیجیان در عرصه جنگ نرم و شتاب نهضت علمی و نرم افزاری دانسته است .

بیانیه مذکور ابراز می دارد: بسیج میدان بزرگی از حضور و پویایی آحاد ملت ایران با شاخص اعتقاد و فداکاری به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: فراگیرسازی قلمرو نگاه به این ظرفیت استراتژیک کشور در عرصه های نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، مدیریتی و نخبگی، بر ابعاد بالندگی و نقش آفرینی های سترگ بسیجیان به ویژه در میدان های جنگ نرم دشمنان می افزاید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.