راه اندازی ۵۰۰ سایت از طریق شبکه شباب در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، اعلام این خبر گفت: این تعداد سایت با هدف ارائه نظرات بسیجیان و دست‌نوشته‌های آنان به ویژه موضوعات روز و بیان نقطه نظرات ایشان و شکوفایی ذهن بسیجیان کلید می‌خورد.

وی با اشاره به نقش انکار ناپذیر بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: بسیجیان با حضور در عملیات‌های بیت المقدس، فاو، شلمچه، کربلای چهار، بازپسگیری سوسنگرد و مهران نقش مهمی در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک میهن اسلامی داشته اند.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله ‌استان‌ مرکزی با بیان اینکه ۵۰ درصد شهدای جنگ تحمیلی بسیجی بودند، افزود: بسیج از ابتدای تاسیس در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته و نماد اقتدار ایران اسلامی است.

سردار صدیقی اظهار کرد: امروز مهمترین رسالت بسیج دشمن شناسی و استکبار ستیزی، متناسب با نوع تهدید در عرصه های مختلف جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه ۳۰ آبان ماه تا ششم آذر ماه سال جاری به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است، تصریح کرد: پنج‌شنبه اولین روز از هفته بسیج با نام بسیج، ایثارو شهادت، روز دوم با نام بسیج، ولایت و انتظار، روز سوم با عنوان بسیج،خلاقیت و پیشرفت نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله ‌استان‌ مرکزی ادامه داد: چهارمین روز از هفته بسیج با نام بسیج، سازندگی و اقتصاد‌مقاومتی، پنجمین روز از این هفته با نام بسیج، خانواده و سبک‌زندگی، ششمین روز هفته با عنوان بسیج، استکبار‌ستیزی و بیداری اسلامی و هفتمین روز این هفته با نام بسیج امر به معروف و نهی‌ از منکر نامگذاری شده است.

سردار صدیقی برگزاری یادواره شهید احمدرضا عباسی به عنوان شهید شاخص کشوری در سوم آذرماه سال جاری را از برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد و افزود: افتتاح ۱۲ سالن ورزشی صالحین به مساحت پنج هزار متر مربع، تجمع بزرگ بسیجیان با حضور گردان های بیت المقدس، کوثر، الزهرا(س) و عاشورا در مرکز شهر و افتتاح پروِه‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.