برگزاری مجامع انتخابی ۱۷ رشته ورزشی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بعد از برگزاری نشست‌های تخصصی کمیته فنی قرار شد مجامع انتخابی ۱۷ رشته ورزشی ظرف سه ماه آینده برگزار شود که این مجامع شامل رشته‌های ووشو، هاکی، هیئت پزشکی ورزشی، دوچرخه‌سواری، رزمی، موتورسواری، دو و میدانی، شمشیر بازی، باستانی و کشتی پهلوانی، همگانی، سه گانه، ژیمناستیک، تکواندو و … است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده اداره کل ورزش و جوانان استان تمام مجامع انتخابی و سالانه را با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار خواهد کرد و اگر رئیس فدراسیونی در مجامع حضور نیابد، مجامع را برگزار نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام بیان داشت: این مسابقات روز گذشته با حضور ۱۵۰ نفر از باشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

ملکی ادامه داد: برگزاری کلاس آزمون دان یک تا پنج جودو،‌ برگزاری مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های استان در ساوه، برگزاری کلاس آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه ورزشکاران و مربیان و هئیت‌ها، برگزاری مسابقات بوکس و مسابقات موتورسواری کراس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در روز گذشته بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.