عکاس خبرگزاری مهر در استان مرکزی نفر سوم جشنواره ملی تسنیم شد

به گزارش مرکزی دیلی، وروانی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو عکس به به دومین جشنواره ملی تسنیم راه یافته بود که یک عکس آن در پوستر جشنواره استفاده شد.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی نیز گفت: پنج اثر فیلم، فیلمنامه و عکاسی از آثار هنرمندان حوزه هنری استان به این جشنواره راه یافت که اثر عکاسی آقای وروانی موفق به کسب رتبه سوم گردید.

رضا میرزایی افزود: فیلمهای مستند داستانی “پس از باران” ساخته هنرمند محسن غلامی و “میزبانی” ساخته یوسف جعفری تولیداتی از واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی وهمچنین فیلمنامه انتظار ،نوشته حمیدرضا مجیدی و در بخش عکس نیز آثار عکاسی هنرمندان محمد وروانی فراهانی و حمیدرضا مجیدی به این جشنواره راه یافت.

وی ضمن ابراز خرسندی از هنرمندان استان در خلق آثار مرتبط با قرآن ابراز داشت: به برکت قرآن هنرمندان استان مرکزی آثار فاخری با موضوعات قرآنی خلق نمودند که حضور در جشنواره قرآنی تسنیم یکی از نشانه های خلق آثار فاخر این هنرمندان است.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی در ادامه افزود: در دوره گذشته جشنواره قرآنی تسنیم نیز اثر فاخر فیلم کوچه های انتظار ساخته هنرمند حمیدرضا مجیدی نیز موفق به کسب رتبه برتر بخش فیلم گردید.

دومین جشنواره ملی تسنیم به منظور تشویق جامعه هنری کشور و ترغیب هنرمندان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن کریم و استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی وایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از ۲۲ تا ۲۴مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شدکه هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی در هر سه بخش حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.